මෑ මල දිවෙන් කිතිකවලා තන්දෙක මිරිකලා උරලා කෙදිරි ගෑවෙන්න සැපදෙන හැටි දැනගන්න.

අතේ ගහන ගමන් වල් වීඩියෝ එකක් බලන්න සිංහල වල්කතා වක් කියවන ගමන් ගෑණු අයට පුළුවන් ඇගිල්ල ගහන ගමන් තනියෙන්ම සැපගන්න.

පට්ට ආතල් එකක් තියෙන්නේ සිංහල වල් කතා කියවන ගමන් හුත්තට ඇගිල්ල ගහගෙන බඩු යවනකොට. කොල්ලන්ට පුළුවන් අතේ ගහන්න. සියල්ල බලන්න
මෙතැනින් සෙට් වෙන්න

Wednesday, September 13, 2017

මගේ ජූස් එනකන්ම අත ගෑවා Sinhala Wal Chitra Katha

මගේ ජූස් එනකන්ම අත ගෑවා Sinhala Wal Chitra Katha
මගේ ජූස් එනකන්ම අත ගෑවා Sinhala Wal Chitra Katha
මගේ ජූස් එනකන්ම අත ගෑවා Sinhala Wal Chitra Katha

හායි.,මේ සිද්දිය ඇත්තටම මට මුහුන දෙන්න ලැබුනු අපූරු අද්දැකීමක් කියල මුලින්ම කියන්න ඕන


මම තමයි නදී..නදී සාරන්‍යා.

දැන් මම ඔයාලට කියන්න යන  සිද්දිය වෙද්දි මගේ වයස යන්තම් අවුරුදු වෙන්න ඇති.

A/L වලට Clz ගියපු අන්තිම කාලෙ.

ඒ කාලෙ අපේ කෙල්ලො සෙට් එකේ හිතපු වල්ම කෙල්ල තමයි මම. තව මන් වගේම wal එකියක් හිටිය සෙව්වන්දි කියල.එයා ගැන පස්සෙ කියන්නම්කො.  

කොහොම හරි අපි දෙන්න පන්ති ගියේ එකට.පන්ති යන එන ගමන් විතරක් නෙවෙයි පන්තියෙ ඉද්දිත් අපි කලේ ඉගෙන ගන්න දේවල් නම් නෙවෙයි. වැඩිපුරම එක එක කොල්ලො ගැනයි, නලුවො ගැනයි  ම තමයි අපි කතා කලෙත්.


ඒ දවස් වල අපි පන්තියට ගියේ ආවෙ දෙකම කලේ බස් එකෙන්.දන්නවෙ ඉතින් බස් වල යන කෙල්ලන්ට අංකල්ල ජැක් ගහනව කියන්නෙ සාමාන්‍ය දෙයක් නෙ ඉතින්. මායි සෙව්වන්දී දෙන්නම හොදට ඇහැට කනට පේන හැඩකාරියො දෙන්නෙක් නිසා අපිටත් බස් වල යද්දි wal අංකලගෙන් හතර වටින් ජැක් වදිනව.අකමැති වගේ පෙන්නුවට ඒක අපිටත් මාරම ආතල් වැඩක් වෙලයි තිබුනෙ.ක්ලාස් යන දවසට ජැකක් වැදුනෙ නෑ කියන්නෙ ඉතින් දවසම කාලකන්නියි. මටත් වඩා සෙව්වන්දි බස් එකේ අංකල්ලගෙන් ජැක් ගස්සගන්න පුරුදු වෙලා හිටියෙ.

ඔන්න එදත් ඒ වගේම දවසක්.මායි සෙව්වන්දියෙන් පන්තියට එන්න බස් එකට නැග්ග.ණග්ගට මොකද බස් එකේ ඇගිල්ලක් ගහන්න ඉඩක් නෑ.!

අපි දෙන්න මුකුත් නොදන්නව වගේ බස් එකේ පිටිපස්සම කොහොම කොහොම හරි තෙරපිලා ගියා. බස් එකේ වැඩිපුරම ජැක් ගහන  අයියල අන්කල්ල වැඩිපුරම ඉන්නෙ ඉතින් බස් එකේ පිටිපස්සට වෙන්නනෙ.

“අදනම් මාර සෙනගක්නෙ බන් ඉන්නෙ” සෙව්වන්දි මගේ කනට කෙදිරුව.

“ඔව් බන්, ඒත් තාම නැහැනෙ මුකුත්” මම ඒකිට ඇහැක් ගහල කිවුව.

සෙව්වන්දි ලජ්ජවෙන් වට පිට බැලුව කාටවත් ඒක ඇහුනද කියල.

කියල වැඩක් නෑ බස් එක නම් සුද්දොන්ගෙ කාලෙ ගෙනාපු කෝච්චියක් වගේ ගාට ගාට යන්නෙ. මාරම එපා වෙලයි හිටියෙ. ඔහොම වැඩි දුරක් යන්න උනේ නෑ. මට මොකද්ද දෙයක් උනුහුමට මගේ කකුලේ කලව වලින් දැනින. මම හොරෙන් බැලුව. මන් හිත හරි..! …මන් ඇදන් හිටියෙ ඩෙනිම් සායක්.කොටම කොටයි. කවුද පොරක් හිමිටම උගේ අත මගේ කකුලේ කලවා ප්‍රදේශයේ අතුල්ල්ලනව. මිනිහ හිතන් ඉන්නෙ මට දැනෙන්නෙ නෑ කියල. මිනිහ හොරෙන් හොරෙන් අත තියනවා, ලිස්සවනව, ආයෙ ගන්නව.. එක සෙල්ලමයි. මට ටේරුනා මිනිහට දැන් ටික ටික මෝල වැඩි වේගෙන එනව කියල. මටත් එහෙමම තමයි. මගේ හැගීම් ටික ටික ඇවිස්සෙන්න ගත්ත.

මන් මුකුත් වෙන්නෙ නෑ වගේ බලන් හිටිය. ඒගමන් විදියට පොඩ්ඩක් කකුල පැද්දුව. ඒකෙන් මිනිහ තව පෝම් උනා. දැන් මිනිහ ටික ටික අත ගාගෙන අත කකුල දිගේ උඩට අරන් එනව.

“මූ නම් ජැක් මාස්ටර් කෙනෙක්” මට හිතුන.

ඒ වෙනකොටත් මිනිහ මගේ හැගීම් උපරිමයෙන් අවුස්සලයි තිබුනෙ. මන් හිමීට මගේ පස්ස මිනිහගෙ දිහාටව ටිකක් නැවිල දුන්න.මිනිහ උගේ නැගපු පයිය මගේ තට්ටම් දෙක අතරට තියල තද කරගත්ත.මට මිනිහගෙ නැගපු පයියෙ උනුසුම ඩෙනිම් සාය හරහා හොදින්ම දැනුන.

මගේ පුක පලාගෙන යන තරමටම මිනිහ දැන් පයිය තට්ටම් දෙක අතරින් හිටකර ගෙනයි ඉන්නෙ. බස් එක ගැස්සෙන ගැස්සෙන වෙලාවල් වලදි මිනිහ හයියෙන් මගේ පුකට පයියෙන් අනිනව. මට ටිකක් ලැජ්ජ වගෙත් හිතුන කවුරුහරි දැක්කොත් කියල. මම හොරෙන් සෙව්වන්දි දිහා බැලුව. ඒකිට නම් කවුරුවත් ජැකකට සෙට් වෙලා හිටියෙ නැහැ. ඒ නිසා ද කොහෙද ඒකි මගේ දිහා නුරුස්සන විදියට බලල ආපහු අහක බලාගත්ත මම බලන් ඉන්නව දැකල. ඒත් මට තේරුන සෙව්වන්දි හොරෙන් හොරෙන් මට ගහන ජැක් එක දිලා බලන් සතුටු වෙනව කියල.

ඒකිට ඉරිසියා ඇති. !

මම හොරෙන් පිටිසස්සෙ ඉදන් මගේ පුක පලන්න හදන මිනිහ දිහා බැලුව. මිනිහ අවුරුදු 40ක් විතර වෙන පොරක් කියල මට තේරුම් ගියා ඒත් හොදට හැඩි දැඩි පොරක්.

එක පාරටම මිනිහ කරපු දෙයින් මාව ගල් වෙලා ගියා.!

ඒපාර මූ මොකද්ද කරන්න හදන්නෙ.! මිනිහ මගේ සායෙ උඩින් අත දානව නේද.! දෙයියනේ.!!

මට බයකුත් වගේම ලැජ්ජාවකුත් දැනුන කවුරුවත් දකීද කියල,ඊටත් වඩා මගේ wal හැගීම් දැන්නම් හොදටම ඇවිස්ස්සිලා. නෑ නෑ කවුරුවත් දකින්න විදියක් නෑ.බස් එකේ හොදටම සෙනග ඊට වඩා අපි දෙන්න ඉන්නෙත් සෙනග මැද්දෙ කවර් වෙලා. කාටවත් පේන්නෙ නෑ කියල මට හොදටම විශ්වාසයි.

මිනිහ සාය ඇතුලට අත දාල මගේ පැන්ටියේ දාරලක් අතින් ඇතුලට අත දැම්ම. දැනටමත් මගේ පෑන්ට් එක තෙත් වෙන්න පටන් අරගෙනයි තිබුනෙ. මිනිහ මගේ නන්ගිය ටික වෙලාවක් අත ගෑවා. ඊට පස්සෙ මෑ ඇටේ මිරිකන ගමන් මට ආතල් එකෙ දුන්න.

මට නම් දැන් හොදටම හැගීම් ඇවිස්සිල.මුව බිම දාගෙන හුකාගෙන හුකාගෙන යන්න තරම් මට හැගීම් ඇවිස්සිලයි තිබුනෙ. ඒත් ඇබරි ඇබරි කොහොම හරි පාලනය කරගෙන උන්න.කෙදිරි ගාන්න තරම් සතුටක් ආවත් බස් එකේ නිසා ඒ හැගීම් හිර කරගෙන රහසෙම බුක්ති වින්දා.

මට මීට කලින් කිසිම පිරිමියෙක් මේ තරම් ආතල් එකක් දුන්නෙ නෑ.

මුගේ වැලි කඩදාසියක් තරම් ගොරෝසු ඇතුලි තුඩු වලින් මගේ රොස මල් පෙත්තක් තරම් සුමුදු නන්ගියව හුරතල් කරද්දි මගේ හැගීන් පොදි පිටින් දෝරෙ ගලාගෙන යන්න පටන් ගත්ත. wal හැගීම් විතරක් නෙවෙයි මගේ ජූස් මිනිහගෙ අත දිගේ දෝරෙ ගලාගෙන යන්න පටන් ගත්ත.

 මගේ නන්ගියගෙ මයිල් ඒ දවස් වෙනකොට යන්තම් අතට අහුවෙන ගානට වැවිල තිබුනෙ.මිනිහ එක අල්ලට මගේ මයිල් රොදක් අල්ල ගත්ත.., මිරිකලා හයියෙන්ම අල්ල ගත්ත. මිනිහ මොනවද මේ කරන්න යන්නෙ කියල මට හරියටම හිතා ගන්න බැරි උනා. මිනිහ අල්ල ගත්ත මයිල් ගස් රොද ඒ මේ අතර අඹරවන්න ගත්ත. අබරන ගමන් ඈඅ මේ අතට ඇද්දත් එක්ක. මගේ නන්ගිය ඒ මේ අතට ඇදීල ගොය මිනිහ මයිල් ගස් ටික අබරද්දි. මෙහෙම කරල මිහිහ එක පාරටම මයිල් ගස් ටික අල්ලන් ඉද්දිම අත පැන්ට් එකෙන් එලියට ඇත්ත. මයිල් ගස් 10ක් 20ක් ගැලවියා මිනිහගෙ අතට යන්න ඇති ඒ ඇදපු ඇදිල්ලට.

අම්මෝ ඒකනම් ගොඩක් රිදුන. !!මට ආහ්හ්හ්හ්…. කියල ඉබේම සද්දයක් පිට උනා.

 මට වේදනාවක් වගේම ලොකු තරහක් ඇති උනා මිනිහ ගැන. මගේ සද්දෙට බස් එකේ මිනිස්සු කීප දෙනෙක් මගේ දිහා බැලුව. මට දැන් පොලව පලාගෙන යන්න තරම් ලැජ්ජවයි., ඊටත් වඩා අර නාකියගෙ කන පැලෙන්න දෙකක් දෙන්න තියෙනම් කියල හිතුන. ඌ දැන් ශේප් එකේ එතනින් මාරු වෙලා.මගේ මයිල් ගස් ටිකත් අරගෙනම. වෙලාවට කාටවට්ත් මම සද්ද කලේ මොකටද කියල තේරුම් ගියේ නෑ. බලපු සේරම ආපහු අහක බලාගත්ත.මගේ වාසනාව. මට නාකියෙක් ජැක් ගහල නන්ගියගෙ මයිල් ටිකක් ගැලෙවුව කියල මිනිස්සු දැනගත්තනම් කොහොමද තියෙයිද.??

No comments:

Post a Comment